tomtebo

2011-01-10 @ 20:24:17
Jag är heeemskt ledsen att jag inte kommit mig för att uppdatera på sistone, men jag har faktiskt haft ganska fullt upp med annat. Bland annat så har jag ju faktiskt flyttat och sitter just nu på mitt rum i Tomtebo! Jag trivs fantastiskt bra, vi har en jättefin lägenhet och vi bor i ett trevligt område. Det tar ca en halvtimme att gå till universitetet, 15-20 minuter till närmsta mataffär och annars så går det bussar med jämna mellanrum.

Om jag orkar så kommer jag att uppdatera med lite fina bilder på lägenheten och sådär, men det får bli en senare fråga. Jag försöker nämligen att dra ner på bland annat slösurfande, och då inkluderas nonsensbloggande.

Om jag klarar av det här kursmomentet (som tar slut på fredag) så har jag för övrigt överlevt mitt livs första kurs på universitetsnivå (30 högskolepoäng)! Jag är faktiskt stolt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt med lite Tomtebolycka :-)



Skönt att höra att du trivs och det är klart att du fixar det. Du slår din moster med hästlängder!!!



Kram

Åsa

2011-01-11 @ 19:42:12
Postat av: mamma

Jag är också stolt över dig, och då handlar det inte bara om hur du klarar dina studier:)

2011-01-13 @ 09:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback