Mitt beroende

2011-04-17 @ 17:53:12
Det är livsfarligt att lämna mig med papper och penna. Jag kan inte låta bli att börja rita. Och det tar emot att sluta.

Jag har fått höra ganska många gånger att jag borde bli serietecknare eftersom jag sitter och ritar stolliga figurer hela tiden. Det vore såklart jäkligt häftigt att lyckas med det, men jag har dessvärre ett problem. Jag kan inte rita utifrån bilder jag ser i huvudet. Allt jag ritar kommer spontant, och vad som inledningsvis skulle bli två pepparkornsögon kan sluta som russin i en lussebulle, eller något helt annat. Jag kan inte rita på beställning. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju fantastiskt duktig på att rita!

2011-04-17 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback