Multifunktionell bricka

2011-04-01 @ 12:00:56
Om det är någonting jag är fantastiskt duktig på så är det att oroa mig. Oftast för absolut ingenting. Idag var jag helt övertygad om att seminariet (som jag kände mig på tok för dåligt förberedd inför) skulle bli min död. Vet ni vad? Jag överlevde. Och nu är det helg! Åhsåskönt.

Här har ni förresten resultatet av mitt pysslande de senaste dagarna; brickan som jag köpte på second hand blev ett finurligt ting att ha exempelvis andra second hand-fynd på. Kanske med blommor i. Den svarta färgen är dessuom kritbar, så brickan fungerar såväl som anteckningsblock om man hellre vill det. Man får inte vara dum!


Kommentarer
Postat av: Awathor-Emil

Va du hitte på!

2011-04-05 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback