Småstadsliv

2011-03-28 @ 00:12:06

Idag var jag på Folkets Hus här i Umeå och tittade på Småstadslivs liveturné. Sjukt roligt! Sjukt värt. Jag var ju givetvis tvungen att se till så några fan-bilder togs... kvaliteten är dock lite sisådär med tanke på att dom är fotade med mobilkamera, och färgerna likaså så det fick bli svartvitt. Jag reserverar mig för eventuella stolliga miner.

 

Sjukt vilken storleksskillnad det kan vara på män och män... Dock fantastiska hela högen!

 


Skalman, bjässen och Lichln.


Resten.


Kommentarer
Postat av: Robin

Det är ju för faan Lichln

2011-03-28 @ 00:41:28
Postat av: Esbjörnmil

ERU NÖJD NU?! NÄRE HA BLIVE SÅHÄR...

2011-06-04 @ 13:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback