wednesday

2010-09-22 @ 17:37:56
Första muntliga redovisningen är avklarad, fantastiskt skönt! Givande med feedback direkt efteråt också. Jag är med andra ord i princip helt klar med examination 2 nu, det är källförteckningen som ska fixas till bara. De andra två är påbörjade och deadline är nästa fredag, det här ska gå bra (intalar mig själv).

Annars kan jag konstatera att mitt val av laptop inte var ultimat i runtsläpningssyfte. Smärta i axlarna, nyckelbenen och höfterna är resultatet av att ha släpat runt på aset en hel dag, haha! Men jag ville ha ett lite bredare användningsområde än bara plugg och randomsurfande, så jag är ändå nöjd. Så det så!

Jag verkar ha blivit lite sjuk igen. Har visserligen varit det mer eller mindre ända sedan jag flyttade hit, men nu känner jag mig extra hängig. Nä, vet ni vad. Lite mat (typ makaroner och korv för tredje dagen i rad, varierad kost, heja heja) och strategispel på det här borde göra susen!

Kommentarer
Postat av: mama

Du är så himla bra!

2010-09-24 @ 07:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback