utan tvivel är man inte riktigt klok

2010-09-15 @ 17:17:27
Jag sitter och formulerar lite svar på en utav essäfrågorna som ingår i en av examinationerna, och jag måste säga att jag faktiskt tycker att det här ämnet (Informatik) kan vara riktigt intressant! Det är dock inte alltid min pluggmotivation är på topp, så jag får passa på när jag lyckas koncentrera mig emellanåt... och varva det med lite bloggande och facebookande. Hähä.

Jag har fått både mitt första studiemedel och min sista lön den senaste veckan så jag känner mig ju wealthy som fan nurå. Jag lyxade till det genom att köpa lite rostbiff och annat gott idag, inte illa va?

Kommentarer
Postat av: Helena

NY BLOGG HEHE! (Bry dig inte om designen ..än. Den blir "fin" snart)!

2010-09-16 @ 10:42:50
URL: http://annahelenapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback