study study study

2010-09-07 @ 18:48:09
Jag har nu varit studerande i drygt en vecka, och jag har inte riktigt kommit in i det än måste jag medge. Just nu är jag trött och tämligen kaffesugen efter att ha spenderat två timmar i skolan (+ två timmars pendlande för att komma dit och tillbaka), ätit middag och diskat.

Vi håller för övrigt på med systemteori just nu och har blivit tilldelade en uppgift där vi gruppvis ska analysera ett företag utifrån vissa punkter. Kort sagt. Typ. Så nu vet ni precis vad jag sysslar med när jag inte befinner mig här! Haha. :]

Kommentarer
Postat av: mor

Det låter rätt spännande och lite "dehögrestudiernasvärld". Om du kan motivera dig till att göra middag och diska så fixar du ju det där också, galant :) Kram!

2010-09-08 @ 06:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback