lostwinds

2010-09-20 @ 20:28:24
Jag har suttit och spelat världens raraste spel till Wii idag! Jag har visserligen pluggat också,
inte riktigt lika mycket som jag enligt mig själv borde ha gjort, men ändå. Jag har haft viktigare saker för mig, jag är ju vinden!



Jag vet att allting ordnar sig, på ett eller annat vis. Jag kommer göra kloka och mindre kloka
val, men i slutändan är det få av dem som överhuvudtaget spelar någon roll. Jag vet det.
Jag vet att jag inte borde oroa mig i onödan, att jag ska leva lite mer och tänka lite mindre.
Jag vet, så varför inte leva som jag lär? Jag vet inte.

Frustration över mig själv och mina känslor just nu. Frustration över skolan, över mitt
eviga missnöje, över min icke existerande självdisciplin. Jag hoppas att ingen framtida
arbetsgivare någonsin har vägarna förbi min blogg. Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback