första kursmomentet

2010-09-29 @ 23:15:14
Nu anser jag mig äntligen vara klar med alla essäfrågor, vilket betyder att efter den muntliga redovisningen av grupparbetet imorgon så är första kursmomentet avklarat. Förutsatt att jag då skrivit ut och lämnat in essäfrågorna och temapapperet, såklart. Men åh, vad skönt det känns, haha!

En hel helg får jag innan jag måste börja tänka på pluggande igen, wiho. Under den första månaden som studerande  har jag hunnit ändra mig säkert tjugosju gånger om huruvida jag valt tokrätt eller tokfel utbildning. Och alla varianter däremellan. Just nu vet jag bara att jag är sjukt trött och att jag hade tänkt sova sjukt gott i natt!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback