hope there's someone

2010-10-24 @ 18:14:00
Livet är så sjukt orättvist och oförutsägbart. Och man får återigen en känsla av att man verkligen borde uppskatta det man har. Det borde vara en självklarhet, men det är någonting som åtminstone jag har en tendens att glömma bort, eller ibland bara ignorera. Jag misstänker att jag inte är ensam. Jag känner mig så otacksam och bortskämd när jag sätter mina egna bekymmer i proportion till vissa andras (även om man inte kommer någon vart med att alltid tänka så). Jag tror ni förstår vad jag menar.



Hope there's someone
who'll take care of me

When I die
Will I go?

Hope there's someone
who'll set my heart free

Nice to hold
When I'm tired

There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night?
How will I rest my head?

Oh I'm scared of the middle place
Between light and nowhere
I don't want to be the one
Left in there...

Kommentarer
Postat av: Helena

<3!

2010-10-25 @ 08:36:29
URL: http://annahelenapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback