fredagsmyyys

2010-10-29 @ 21:03:34
Idag har jag varit hemskt produktiv och tvättat, köpt lakan samt fyllt på mitt pendlarkort! Som belöning har jag shoppat lite, bjudit mig själv på fläskfilé och tagit ett badkarsbad med mycket skum och tända ljus.

Om en vecka är det tenta, och det firar jag med lite chips och godis ikväll. Kanske är det någonting bra på TV? Jag ser i stort sett aldrig på TV, så jag har ingen aning. Är det nördigt att skriva TV med stora bokstäver? Tv. Teve. TV. Te le vi si on.

Mitt hår luktar smultron, hej och hå.

Jag vill förresten att det ska bli första advent så att man får börja julpynta! Jag vill köpa julklappar att slå in och ge bort! Äta lussebullar! Dricka glögg! Titta på Mysteriet på Greveholm och The Nightmare Before Christmas! Wiiiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback