plugg och praktik

2010-02-01 @ 22:29:30
Idag har jag varit på Komvux och Arbetsförmedlingen oooch så har jag lagat mat och gjort fint på diskbänken. Imorgon är jag ledig och på Onsdag blir det Komvux igen och lite andra ärenden på stan. Jag känner faktiskt redan nu att jag uppskattar de lediga dagarna mycket mer än när jag verkligen inte gjorde någonting alls hela veckorna. Snart är det tänkt att jag ska börja ha praktik också, måste bara fixa med lite papper och så! Jag har bestämt mig för att jag fan ska fixa Matte B den här terminen, så att jag har det gjort, eftersom det av olika anledningar inte blev av på gymnasiet.

Jag ska ju dessutom göra Högskoleprovet i vår. Det känns skitläskigt! Om det går dåligt så kommer jag att förtränga att jag någonsin gjort det, haha.

Nåväl, jag tycker att jag är ganska duktig iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback