tage danielsson

2010-12-07 @ 11:21:00
Jag tycker att det är synd och skam att det inte är tradition i min familj att titta på Karl-Bertil Jonssons julafton. Jag har nämligen börjat bläddra i en bok med samlade verk av Tage Danielsson. Jag har aldrig sett Karl-Bertil Jonssons julafton, men nu har jag läst den. Det känns som att jag är född i farstun. Amen.

Jag kan även rekommendera Sagan om busschauffören som tänkte att va fan och Sagan om Harriet Anderssons nya kläder.

Det är inte alltid jag vågar lita på Mikes smak, då den brukar kunna skilja sig väsentligt från min. Men om Tage hade han fanimej rätt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, Karl-Bertil är en tradition hos oss! Man får ALDRIG se det annat än på julafton! Kom ihåg det! :o

2010-12-08 @ 12:19:55
URL: http://annahelenapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback