förändring

2010-12-27 @ 14:52:53
Jag sitter i skrivande stund i Köpmanholmen och jobbar på en essäfråga som ska lämnas in senast 12:00 i övermorgon... Det handlar om IT-artefakters egenskaper. Och sådär. Jag måste ändå säga att jag gillar det här kursmomentet mycket mer än det förra (som jag inte ens vet om jag klarat än).

Jag har i övrigt haft en jättefin jul tillsammans med min familj och lite släkt. Som vanligt. Traditionellt. Mysigt.

Idag är det tänkt att jag ska hem till Valhalla och ta vara på mina kanske två sista veckor i lägenheten innan jag flyttar vidare upp till Umeå. Det är verkligen blandade känslor! Jag ser jättemycket fram emot att flytta till Umeå, och framför allt tills vi fått ordning och flyttat in på riktigt. Men samtidigt tycker jag att det känns tråkigt att lämna det som varit mitt hem i drygt fyra månader nu, och inte minst att flytta ifrån kollektivmedlemmarna som stannar kvar.

Jag tror ändå att jag behöver den här förändringen. Det känns bra. Inte enbart, men överlag. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback