woop

2010-08-05 @ 21:35:41
Jag har så många materiella ting just nu så jag knappt får plats. Och jag köper nya. Det är nog en form av terapi. Exempel:

Igår köpte jag gardinstänger och tavelhyllor. Och en lampa. För några dagar sedan fick jag hem ett paket från H&M innehållandes en cardigan, nya skor och en kökshandduk. Inväntar nu ett par vantar och en vinterjacka. Strax innan det paketet kom ett från Jotex. Gardiner, filtar, kuddar och en ljuslykta. När jag hälsade på Linnea i Umeå så köpte jag lite olika inredningsprylar... och så vidare, och så vidare. Det är dock inte ekonomin som gör att jag borde sätta stopp, utan att jag helt enkelt inte har plats eller användning för allt just nu. Nåväl.

Jag har ett beslut att fatta. Imorgon ska jag för övrigt äntligen klippa mig, haha. Det var på tiden va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback