moaning

2010-08-17 @ 13:38:28
Usch, jag har gått och blivit sjuk. Halsont, snorighet kombinerat med yrsel och knapphändig sömn. Jag kände att jag var tvungen att gå hem från jobbet efter drygt två timmar i kassan där jag bara kände hur frånvarande och förvirrad jag var. Just nu vill jag vara i mitt rum på Valla och dricka te och tycka synd om mig själv. Jag åker nog dit ikväll som planerat.

Jag blev tipsad igår om Konsumbloggen förresten! Man känner verkligen igen sig i mycket när man jobbar i en livsmedelsbutik...

En tant sa till mig härom veckan att hon är så rädd om de där enkronorna med ränder på baksidan. Tydligen ska värdet på dom komma att bli minst etthundra kronor styck säger hon. Är det verkligen sant det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback