an ending

2010-08-13 @ 18:10:23
Strykbräda, check.
Hårfön, check.

Det jag saknar nu är väl egentligen någon möbel att ha en liten tv på och en taklampa. Men det är inte så noga. Jag är för övrigt inget stort fan av provisoriska lösningar. Ska jag bo någonstans, om än bara några månader, så vill jag känna mig hemma. Därför kommer det säkert komma med en del "onödiga" saker nu när jag flyttar som är nödvändiga för att jag ska trivas.

Min näst sista arbetsvecka börjar nu närma sig sitt slut. Två dagar kvar. Jag fick lön idag! Jag tycker om att titta på mitt konto nu. Pengar är väl likamed lycka, eller hur var det? Hähä.

Annars var jag hos tandläkaren igår. Jag hade inget hål. Jag fick ingen leksak.

Nu, mina kära kamrater, ska jag färga mitt hår. Den enträgna utväxten ska väck. Återigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback